Obchodní podmínky

Možnosti platby

Osobní odběr ve zvolené kamenné prodejně - platba hovově nebo kartou.
Zboží je vhodné si vyzvednout do 14 dnů. Po uplynutí této lhůty nezaručujeme, že zboží bude stále připraveno k odběru.
Pokud zvolíte obchodní balík České pošty, platbu provedete dobírkou nebo předem na účet.

Cena dopravy

Zboží zasíláme jako Obchodní balík České pošty.
K ceně objednaného zboží bude na území České republiky připočteno poštovné a balné ve výši 200 Kč včetně DPH.
Při platbě předem na účet činí poštovné 150 Kč včetně DPH. Zboží zasíláme po obdržení platby na náš účet. Zboží zasíláme pouze po ČR.

Stornování objednávky

Pokud si svůj nákup rozmyslíte, zavolejte, prosím, od 10:00 do 17:00 na telefon: 608 065 227 nebo pošlete zprávu na e-mail: K.marounkova@seznam.cz .

Zboží se odbavuje zpravidla do 3-5 pracovních dnů, proto je dobré se s námi spojit co nejrychleji. Po odeslání zboží již není možné nákup stornovat.

Vrácení zboží

Pokud se rozhodnete zboží zakoupené v e-shopu papirovyobchod.cz vrátit, máte ze zákona právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pak můžete využít jednu z možností:

Vrácení zboží osobně v jednom z obchodů.

Zboží v nepoškozeném obalu včetně veškeré dokumentace a případných dárků odneste spolu s účetním dokladem do jednoho z našich obchodů. Vrácené zboží musí být dále prodejné. Prodavač Vám po kontrole zboží vrátí uhrazenou částku za zboží. Na vrácení poštovného a balného ztrácíte nárok.

Vrácení zboží poštou

Abyste se vyhnuli zbytečným problémům, prosíme dodržte následující pokyny:

1. Ke zboží v původním originálním obalu přiložte kompletní dokumentaci (návod atd.), účetní doklad a případné dárky
2. Přiložte informaci, kam máme odeslat peníze za vrácené zboží (např. číslo bankovního účtu)
3. Originální obal přebalte, aby nedošlo k jeho poškození. Vrácené zboží musí být dále prodejné.

Na náklady spojené s dopravou při vrácení zboží včetně uhrazeného poštovného a balného ztrácíte nárok.

Při případných dotazech volejte od 10:00 do 17:00 na telefon: 608 065 227 nebo pošlete zprávu na e-mail: K.marounkova@seznam.cz .

Záruční podmínky, reklamace

Reklamace osobně v jednom z našich obchodů

Zboží pokud možno s původním obalem, včetně veškeré dokumentace, odneste spolu s účetním dokladem do jednoho z našich obchodů. Prodavač s Vámi sepíše reklamační list a dále se postupuje dle pravidel zákona.

Reklamace se nevztahuje na poškození zboží během přepravy. Případné nároky uplatňujte u dopravce.

Reklamace poštou

Abyste se vyhnuli zbytečným problémům, prosíme dodržte následující pokyny:

1. Ke zboží přiložte pokud možno originálním obal, kompletní dokumentaci (návod atd.), účetní doklad
2. Popište důvod reklamace
3. Přiložte doklad o zaplacení dopravy nebo jeho kopii. Dopravné vracíme v tarifních cenách České pošty. Pokud využijete jiného dopravce, případné navýšení ceny nebudeme akceptovat
4. Pro vrácení peněz přiložte informaci, kam máme odeslat peníze za reklamované zboží a uhrazené poštovné a balné (např. číslo bankovního účtu)
5. Doplňte spojení na sebe (telefonní číslo nebo e-mail)

Maximální doba na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dní, budeme se však snažit řešit reklamaci co nejrychleji, a to buď výměnou zboží nebo vrácením peněz.

Reklamace se nevztahuje na poškození zboží během přepravy. Případné nároky uplatňujte u dopravce.

Při případných dotazech volejte od 10:00-17:00 na telefon: 608 065 227 nebo napište zprávu na e-mail: K.marounkova@seznam.cz .

Ochrana osobních dat

Osobní údaje budou použity pouze pro účely vzájemného obchodu. Nebudou využívány k jiným marketingovým účelům. Pro případné vymazání dat nás kontaktujte na e-mailu: K.marounkova@seznam.cz nebo volejte od 10:00 do 17:00 na telefon: 608 065 227.

Aktualizováno ( Pátek, 19 Únor 2010 12:01 )

0 Kč
Naše prodejny: Po - Pá 8:00 – 18:00 | Žižkov   601 384 522 | Ládví   739 478 789 | Kamýk   702 271 374 | Hloubětín   770 100 417